מניית אינטל מזנקת – לאחר שטראמפ חשף את שיתוף הפעולה עם אפל
מניית אינטל (INTC) קופצת ביותר מ-9% במסחר המוקדם לאחר שנשיא ארה"ב דונלד טראמפ הודיע כי אפל תשתף פעולה עם החברה בפיתוח וייצור שבבים בארה"ב • לדבריו, המהלך הוא חלק מהמאמץ להחזיר את תעשיית השבבים לאדמת אמריקה
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר