"לעשות שינוי גלובלי": בכיר ב-KFC ישראל עובר לחברה שמפחיתה שימוש בשמן

אבירן פיין, סמנכ"ל התפעול של רשת העופות המטוגנים, יכהן כסמנכ"ל תפעול בינלאומי בחברת ביונד אויל, הפועלת להפחתת השימוש בשמן טיגון • פיין: "החברה פיתחה פתרון לבעיה הגדולה ביותר בעולם הטיגון שמשפיעה על כולנו"

רשת המזון המהיר האמריקאית KFC | צילום: שאטרסטוק

אבירן פיין, סמנכ"ל התפעול של רשת העופות המטוגנים KFC בישראל, חוצה את הקווים ועובר לחברה שפועלת להפחתת השימוש בשמן. רשת העופות המטוגנים KFC היא רשת מסעדות העוף הפופולרית בעולם כשמרכיב השמן הוא משמעותי לציפוי המפורסם של העוף. פיין יכהן כסמנכ"ל תפעול בינלאומי בחברת "ביונד אויל", הפועלת להפחתת השימוש בשמן טיגון.

כמנהל תפעול ראשי פיין פיקח על הסניפים הישראלים של הרשת הבינלאומית. כעת עובר פיין לצד השני, לחברה המתיימרת להביא בשורה חדשנית טכנולוגית המבטיחה להפוך את השמן לבריא יותר. "רציתי להצטרף לחברה שמביאה שינוי גלובלי. זו חברה ישראלית שפיתחה את הפתרון לבעיה הגדולה ביותר בעולם הטיגון, שמשפיעה על כולנו", אמר פיין.

פיין התחיל את הקריירה שלו לפני עשור בתעשיית המזון המהיר כטבח וטיפס בסולם הדרגות לתפקידים בכירים בחברות ברגר קינג ו-KFC. כעת, כאמור, הוא עם הפנים לחברת הפוד-טק, ביונד אויל, הנסחרת בבורסה הקנדית כאשר המניה שלה נסקה ב-250% בשנה האחרונה. בחברה מציינים כי היא פיתחה "פורמולה שנמהלת בשמן הטיגון, בו עושות שימוש עשרות אלפי מסעדות ברחבי העולם. האבקה סופחת יותר מ-90% מהרעל שמצוי בשמן המטוגן במשך ימים רצופים. בכך מפחיתה החברה את השימוש בשמן המטוגן".

אבירן פיין. צילום: יחצ

מנכ"ל KFC ישראל, שי קרמונה: "ביונד אויל הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהמטגנות שלנו. מאז תחילת העבודה המשותפת והשימוש באבקה של ביונד אויל לסינון השמן, התייעלו אף יותר נתוני התפעול שלנו, הקטנו את תצרוכת השמן, חסכנו עשרות אלפי שקלים והכי חשוב – העובדים נושמים אוויר נקי במטבחי החברה".

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן