אולימפיאדת פריז 2024 תצא לדרך רק בחודש יוני, אבל NBC Olympics של NBCUniversal כבר רושמת הכנסות של 1.2 מיליארד דולר מפרסומות למשחקים, וקרובה רק מעט משבירת השיא הקודם באולימפיאדת טוקיו ב-2020.
במהלך שיחת ועידה עם עיתונאים מוקדם יותר היום (שלישי), התייחס דן לאוינגר, נשיא המכירות האולימפיות והפראלימפיות ב-NBCUniversal, לבשורה. "NBC בדרך לייצר את ההכנסות הגבוהות ביותר בהיסטוריה האולימפית ממכירת פרסומות". לדבריו, 350 מיליון דולר מתוך 1.2 מיליארד הדולר שהרוויחה החברה עד כה, הם של נותני חסות חדשים.
לפי לאוינגר, קטגוריית המשקאות ללא אלכוהול, קטגוריית השירותים הפיננסיים וקטגוריות הקמעונאות ובידור הן קטגוריות הפרסום שרשמו את העלייה הגבוהה ביותר השנה.
האולימפיאדה תכלול גם טורניר נשים, שגם לו יש חלק בגדילה של ההכנסות. "יש מפרסמים שמגיעים במיוחד לאולימפיאדה רק כדי לתמוך באולימפיאדת הנשים" אמר לאוינגר.
לדבריו, "עם הרייטינג הענק של טורניר ה-NCAA האחרון לנשים, ההזדמנות של מפרסמים לתמוך בנשים ובספורט ולהגיע לצופות – מעולם לא הייתה גדולה יותר. למעשה, למעלה ממחצית מסיקור הפריים-טיים שלנו מוקדש לספורט נשים במהלך המשחקים".