בזכות ביונסה: מכירות המגפיים זינקו ביותר מ-20% בשבוע מאז השקת 'קאובוי קרטר'

מכירות המגפיים בסגנון "המערב הפרוע" עלו ביותר מ-20% בשבוע לאחר שיצא אלבום הקאנטרי "קאובוי קרטר" של ביונסה בסוף החודש שעבר • מניות חברת האופנה ליוויס זינקו גם הן בשל השקת שיר באלבום המזכיר את שם המותג "Levii’s"

ביונסה | צילום: שאטרסטוק

אפקט ביונסה: המכירות של מוצרי אופנת הקאנטרי זינקו ביותר מ-20% בשבוע לאחר שכוכבת המוזיקה הוציאה את אלבומה "Cowboy Carter", לפי חברת התנהגות הצרכנים Circana. 

האלבום "קאובוי קרטר", שיצא בסוף החודש שעבר, סימן את הגיחה של הזמרת ביונסה לז'אנר הקאנטרי. עוד לפני שהאלבום המלא עלה לאפליקציות המוסיקה, Circana דיווחה על עליות בולטות במכירות עבור סגנון "המערב הפרוע" כמו מגפיים, ג'ינסים וחגורות, זאת בעקבות יציאת הסינגלים "Texas Hold 'Em" ו-"16 Carriages".

מניית Boot Barn טיפסה ביותר מ-4% מתחילת אפריל, בניגוד לנסיגה של השוק הרחב. זה מוסיף לעלייה של המניה במהלך 2024, כאשר המניות זינקו בכ-30% בהשוואה לתחילת השנה.

מניות חברת האופנה ליווי'ס זינקו ב-20% בעקבות השקת השיר החדש שלה, דואט עם הראפר פוסט מלון שנקרא Levii’s Jeans. בחברה הודו כי הזינוק במכירות נגרם בשל השיר ומיהרו לנצל את ההתלהבות והוסיפו אות i נוספת לשם המותג ברשתות המדיה החברתית שלהם על מנת להתאים לאופן שבו ביונסה עיצבה אותו בכותרת השיר.

מסתמנת מגמה אופנתית חדשה – 'לואי ויטון' חשפה קו "מערבון אמריקאי" במהלך שבוע האופנה בפריז מוקדם יותר השנה, החל מכובעי בוקרים ועד עניבות שרוך.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן