אנגליה אומנם הפסידה לספרד במשחק הגמר באליפות היורו בכדורגל אבל מי שלא הרגיש הפסד בכלל הם העסקים בענפי האירוח והקמעונאות שנהנו מפריחה במהלך כל משחקי היורו.
מכירות הבירות ללא אלכוהול ודלי אלכוהול זינקו ב-38% במהלך גמר אליפות אירופה ומכירות הבירה עלו ב-13% בממוצע בכל המשחקים, כך לפי מחקרי השוק של חברת המחקר קנטאר שהתפרסמו היום ב-CNBC.
שוק האלכוהול של אנגליה היה בירידה בשנים האחרונות עם העלייה בצריכת הבירה ללא אלכוהול או באחוזי אלכוהול נמוכים. במבט לעתיד שוק האלכוהול הכללי בבריטניה צפוי לרדת ב-1% לאור הגידול בצריכת משקאות ללא אלכוהול בכלל או בכמות נמוכה, גידול שנאמד בשיעור של 19% בשנים הקרובות. משנת 2022 עד 2023, תחום המשקאות ללא אלכוהול קפץ ב-47%.
מגמה דומה נצפתה גם בארה"ב כאשר מכירות הבירה ירדו ב-2.9% ב-12 החודשים האחרונים וצריכת הבירה ללא אלכוהול עלתה ב-33.7%, על פי חברת הייעוץ CGA.
בחזרה למשחקי היורו, ענף האירוח בבריטניה רשם אנחת רווחה והקלה מבורכת מהמשחקים לאחר שהתעשייה הזאת עד לא הצליחה להתאושש באופן מלא ממגפת הקורונה. על פי הערכת משחקי הכדורגל של אנגליה הביאו לעלייה ממוצעת של 21% במכירות בענף האירוח בבריטניה.