רשת יוחננוף מסכמת את הרבעון השלישי עם הכנסות של 1.3 מיליארד שקל

הרשת מתכננת פתיחה של 18 סניפים נוספים בחודשים הקרובים • איתן יוחננוף: "האסטרטגיה שלנו מסייעת במאבק ביוקר המחיה"

סניף יוחננוף | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רשת יוחננוף מפרסמת היום את תוצאותיה לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2024.

הכנסות הרשת ברבעון רשמו עלייה חדה של כ-18% לכ-1.33 מיליארד שקל, לעומת כ-1.13 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

האסטרטגיה הובילה לגידול בכל הפרמטרים. איתן יוחננוף | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2024 עלה בכ-18% לכ-339 מיליון שקל לעומת כ-287 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הרווח התפעולי לפני הכנסות (הוצאות) אחרות ברבעון השלישי של 2024 צמח בכ-52% והסתכם בכ-90 מיליון שקל לעומת כ-59 מיליון שקל ברבעון המקביל.

איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלי הרשת ציין: "אנו ממשיכים במימוש אסטרטגיה המביאה בפועל לשיפור תוצאות החברה ולהגדלת נתח השוק שלה, לצד שיפור היעילות התפעולית, אשר מביא להוזלת עלויות לצרכן. האסטרטגיה האמורה מסייעת במאבק ביוקר המחיה לטובת הצרכן, והדבר מתבטא בכל סקרי המחירים. נמשיך להציג מבצעי עומק משמעותיים. מתוכננת פתיחה של 18 סניפים נוספים לפחות בתקופה הקרובה".

מתחילת שנת 2024 פתחה החברה סניף ענק חדש במעלה אדומים, אשר הקימה על קרקע בבעלותה, וכן סניף נוסף בבית שאן. בנוסף התקשרה ב-6 הסכמים במטרה להפעיל חנויות מכר חדשות באחיסמך, ראשון לציון, מגדל העמק, אריאל, אשקלון וקרית מוצקין.

הכנסות יוחננוף בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2024 צמחו בכ-14% והסתכמו בכ-3.7 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-3.2 מיליארד שקל בתקופה המקבילה.

הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של 2024 גדל בכ-16% והסתכם בכ-954 מיליון שקל (כ-25.9% מהמכירות) לעומת כ-824 מיליון שקל (כ-25.5% מסך המכירות) בתשעת החודשים הראשונים של 2023.

הרווח התפעולי לפני הכנסות (הוצאות) אחרות בתשעת החודשים הראשונים של 2024 צמח בכ-50% והסתכם בכ-276 מיליון שקל לעומת כ-184 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן