מעל שנתיים להשקתה: הרשת החברתית של טראמפ נאבקת על משתמשים

כמעט שנתיים וחצי לאחר השקתה, הרשת החברתית 'Truth Social' של המועמד לנשיאות נאבקת להיאחז בבסיס המשתמשים הקטן שלה בארה"ב, כך עולה מנתונים חדשים שדווחו בחדשות CNBC

הרשת החברתית של דונלד טראמפ Truth Social | צילום: שאטרסטוק

הישג ענק או נפילה מטאורית? עד כה בחודש מאי, הביקורים היומיים של האמריקאים ב-Truth Social ירדו ביותר מ-21% מאפריל, ויותר מ-35% בהשוואה למרץ, על פי פלטפורמת המודיעין הדיגיטלי Similarweb  שדווחו בחדשות CNBC.

מספר הביקורים החודשי הממוצע של האתר בשנה האחרונה – קצת יותר מ-4 מיליון ממאי 2023 עד אפריל 2024 – צנח ביותר מ-39% מהתקופה הקודמת של 12 החודשים, ממאי 2022 עד אפריל 2023, כך דיווח Similarweb. התעבורה ירדה אפילו כשטראמפ – משתמש ה- Truth Social הבולט ביותר ובעל השליטה בחברת האם שלו, Trump Media, הוא אחד האנשים המסוקרים ביותר בתקשורת האמריקאית.

דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

בסוף חודש מרץ מניית חברת המדיה של דונלד טראמפ זינקה מעל ל-50% ביום המסחר הראשון בנאסד"ק, והעלתה את ערך האחזקות הגדולות של טראמפ בחברה. ערך המנייה זינק ביום המסחר הראשון של טראמפ מדיה אנד טכנולוג'י גרופ (TMTG) לאחר המיזוג עם חברת ספאק (SPAC)

ועל אף, שהאפליקציה ראתה עלייה במספר המבקרים לקראת הופעת הבכורה של המסחר הציבורי של Trump Media במרץ, הנתונים העדכניים ביותר של Similarweb מראים שהעליות הללו כבר נמחקו.

לפי חדשות CNBC, "טראמפ מדיה" טוענת כי היא מאמינה שמעקב אחר הנתונים הסטטיסטיים "לא יתאים לאינטרסים" של החברה או של בעלי המניות שלה, על פי ההגשה האחרונה שלה לרשות ניירות ערך. החברה גם אמרה כי "לעולם אסור לאסוף, לנטר או לדווח על מדדי תפעול מרכזיים או מסוימים".

ברוך הבא לבורסה: מניית חברת המדיה של טראמפ זינקה מעל 50%

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן