הרווחי בהיסטוריה: הזמרת האמריקאית המצליחה טיילור סוויפט סיימה את סיבוב ההופעות העולמי שלה עם הכנסות של יותר מ-2.1 מיליארד דולר, כך דיווח ה"פייננשל טיימס". במהלך סיבוב ההופעות נמכרו 10 מיליון כרטיסים עבור 149 הופעות, כשההופעה האחרונה של סוויפט הייתה בוונקובר שבקנדה.
היקף ההכנסות כפול מזה של כל סיבוב הופעות רווחי אחר בהיסטוריה, יותר מזה של אלטון ג'ון שהכניס 939 מיליון דולר ביותר מ-300 הופעות, ויותר מההכנסות של קולדפליי שהסתכמו במיליארד דולר בכ-170 הופעות. מסע ההופעות העולמי הזניק את טיילור סוויפט, שהמוזיקה שלה מופצת על ידי יוניברסל מיוזיק, למעמד של שליטה תרבותית ומוזיקלית הדומה לסחרור שהיה סביב הביטלס לפני חצי מאה.
היקף ההכנסות העצום ממסע ההופעות של סוויפט לא כולל את הרווחים שהרוויחו המשווקים בשוק המשני, הכולל מכירת מושבים שהכניסו אלפי דולרים מעל הערך הנקוב שלהם. השוק המשני מתייחס גם למוצרים שנמכרו במהלך ההופעות וגרפו הכנסות גדולות.
כוכבת הפופ פירסמה לאחרונה ספר תמונות מסיבוב ההופעות והמכירות עלו במהירות על רוב רבי המכר של המו"לים המקצועיים. הספר, שזמין רק דרך הקמעונאית Target, מכר 814 אלף עותקים בסוף השבוע הראשון ליציאתו, כמעט כמו ספר הזיכרונות של ברק אובמה מ-2020.
מכירת הכרטיסים להופעות נפתחה לראשונה בנובמבר 2022, אז הביקוש העצום באתר TicketMaster הוביל לקריסת האתר. הדבר עורר סערה ציבורית שהגיעה עד לתביעה של משרד המשפטים האמריקאי נגד ענקית הכרטיסים.
סיבוב ההופעות זכה לכותרות כמעט בכל מדינה אליו הגיע בשל ההכנסות הגבוהות שחיזקו את הכלכלות המקומיות, בעיקר ברחבי ארה"ב.