10 מיליון יחידות בשבוע: סין שוברת שיא מכירות בתעשיית משחקי הוידאו

לאחר שהממשלה הסינית ריככה מעט את הרגולציה על תחום משחקי הוידאו בסין, תעשייה שהוגבלה בעבר בסין, הושק משחק הוידאו בקטגוריית המשחקים הגבוהה ביותר המדורגת AAA • המשחק עדיין ממוקם במקום הראשון בעולם מבחינת הכנסות

משחקי וידאו | צילום: שאטרסטוק

ניסיון מוצלח של סין להיכנס לפסגת תעשיית משחקי הוידאו: הניסיון הראשון של סין להציג משחק וידאו ברמה הגבוהה ביותר שבר שיאים ומכר יותר מ-10 מיליון יחידות, רק שלושה ימים אחרי השקתו ב-20 באוגוסט.

מדובר במשחק "מיתוס שחור", עשרה ימים אחרי ההשקה המשחק עדיין ממוקם במקום השני בארה"ב מבחינת ההכנסות שלו ובמקום הראשון בעולם, כך על פי פלטפורמת משחקי הוידאו "סטים" שבה הוא נמכר במחיר של כ-60 דולר.

החברה שהשיקה את המשחק היא "ארו גמס", המשחק הוכיח עד כמה גדול השוק של סין בתחום משחקי הוידאו ועד כמה יש צורך בהתאמת משחקי הוידאו בעולם גם לשחקנים הסינים.

משחק וידאו מוצלח שמדורג גבוה הוא בעל איכות גרפית גבוהה ושיווק משמעותי. סין הוכיחה את משמעותה בשוק המשחקים כאשר יש 600 מיליון גיימרים בסין. עד כה סין מעולם לא פיתחה משחק מחשב המדורג ברמה הגבוהה ביותר של AAA.

טכנולוגיה סינית | צילום: שאטרסטוק

עד כה החברה שפיתחה את המשחק לא זכתה בהצלחה מסחרית גדולה, בעלי החברה השקיעו כ-8.5 מיליון דולר בשני פרויקטים כושלים בעבר, למרות זאת לא וויתרו בחברה על תעשיית המשחקים.

בייג'ין החלה רק בשנתיים האחרונות לאשר משחקי מחשב לאחר שהגבילה את השעות בהן קטינים יכולים לשחק במשחקים אלה ב-2021. המשחק המדובר "מיתוס שחור" הצליח לקבל את אישור הממשלה הסינית בחודש פברואר השנה, כאשר בעלי החברה מציינים כי הרגולציה החלה לכבד יותר ויותר בשנתיים האחרונות את תעשיית המשחקים ובכך מסייעת בפיתוח שלה בסין.

פוטנציאל השוק של תעשיית המשחקים בסין הוא אדיר, כך המחצית הראשונה של השנה מכירות המשחקים בסין הגיעו ל-147.27 מיליארד יאן. גם המכירות בחו"ל של משחקים שפותחו בסין עלו ל-16.4 מיליארד דולר ב-2023 לעומת 11.6 מיליארד דולר ב-2019.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן