SpaceX נכנסת לשוק האג"ח – למרות ירידה של 10%
חברת SpaceX של אילון מאסק פנתה לשוק האג"ח למרות שההנפקה העניקה לחברה כ-100 מיליארד דולר במזומן • החברה לא פרסמה את היקף הנפקת האג"ח או את תנאי התמחור שלה • התמורה מהגיוס תיועד למטרות תאגידיות כלליות • בינתיים המניה כבר נסחרת ב-165 דולר בלבד
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר