ירידות באסיה, וול סטריט נחלשת, והדולר מתחזק
הבורסות באסיה רשמו ירידות הבוקר, בעוד שמחירי הנפט חזרו לעלות • המשקיעים מעכלים את החלטת ארה"ב להסיר את הסנקציות מעל איראן • גל מימושים במניות הטכנולוגיה הגדולות: אלפבית איבדה כ-5% ו-SpaceX קרסה ב-16% • מדד ה-DXY: נסחר ברמה של 101.04
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר