לראשונה מאז בום ה-AI: אפל מגלגלת את עלויות התשתיות על הלקוחות
ענקית הטכנולוגיה הודיעה על התייקרות של דגמי ה-MacBook וה-iPad בעקבות הזינוק בעלויות הזיכרון והאחסון, שנובע מהביקוש האדיר של מרכזי הנתונים לבינה מלאכותית • המניה נחלשת, אך בחברה מעריכים שהלקוחות יספגו את ההתייקרות
כדי להטמיע, העתיקו את כתובת האינטרנט והדביקו באתר וורדפרס
כדי להטמיע, יש להעתיק ולהדביק את הקוד לאתר