קמעונאית האופנה השנייה בגודלה בעולם, דחתה את תחילתם של כמה מסעות פרסום שתוכננו לעונות האביב והקיץ כדי להסתגל לעיכובים במשלוח שנגרמו בעקבות התקפות החות'ים, כך לפי סוכנות הידיעות רויטרס.
"עשינו התאמה קצרת טווח בתאריך ההתחלה ובתאריך ההשקה של הקמפיינים", כך לדברי דניאל ארבר, מנכ"ל הרשת, בראיון לרויטרס. הוא אף הוסיף שההשפעה על מה שזמין ללקוחות הייתה מינורית לדבריו, היקף העיכוב ישתנה ממדינה למדינה, אך עשוי להגיע גם לשבועיים בשווקים מסוימים.
חברות ספנות נמנעו מתעלת סואץ מכיוון שהתקפות המורדים החות'ים הובילו חברות ספנות רבות לקחת את הדרך הארוכה ולבצע עיקוף של ברחבי הקצה הדרומי של אפריקה, מה שגרם לעלויות ההובלה ועיכוב הגעת בגדים ונעליים לאירופה ממפעלים באסיה.
חברת האופנה השבדית H&M מסרה בהקשר לדו"ח הרבעון הראשון שלה ברביעי האחרון כי היא עוקבת אחר ההתפתחויות בים האדום ופעלה כדי למזער כל השפעה על זמינות המוצרים, עלויות ההובלה ורמות המלאי של החברה.
לפי ה- internetretailing, מחקר של לשכות המסחר הבריטיות מצא כי 55% מהעסקים, כולל קמעונאים, הושפעו מהפרעות בהעברת סחורות ומשלוחים באזור הים האדום. מוקדם יותר החודש, חברת הרהיטים הבריטית DFS ציינה עיכובים באספקה שנגרמו על ידי המשבר ו"ביקוש חלש יותר בשוק".