ספוטיפיי תתחרה ביוטיוב ותשיק סרטוני מוזיקה

חברת הזרמת המוזיקה השוודית Spotify תאפשר צפייה בסרטוני מוזיקה באורך מלא עבור מנויי פרימיום, ותיכנס לזירה ש-YouTube שלטה בה במשך כמעט שני עשורים • בשלב הראשון זה יתאפשר רק בחלק מהמדינות, ישראל לא אחת מהן

ספוטיפיי | צילום: שאטרסטוק

ספוטיפיי הודיעה אתמול (רביעי) כי תאפשר למשתמשים לבחור האם להאזין לשיר מסוים או לצפות בוידאו קליפ שלו בעזרת כפתור חדש Switch to Video, בשלב ראשון הפיצ'ר יהיה זמין במספר מדינות (ישראל לא בהן).

סרטוני מוזיקה יהיו זמינים למשתמשי פרימיום בבריטניה, גרמניה, איטליה, הולנד, פולין, שוודיה, ברזיל, קולומביה, הפיליפינים, אינדונזיה וקניה, בגרסת בטא החל מיום רביעי, אמרה החברה, כשהיא מנסה להגדיל את המשתמשים שלה. בסיס. תכונה זו מאפשרת למשתמשים לעבור בין מצבי האזנה וצפייה, מספקת גמישות ומשפרת את חווית המשתמש. Spotify מבטיחה, "בהשקת בטא זו, נמשיך לחדש ולחזור על סמך משוב ממשתמשים ואמנים כאחד", כך החברה.

בעוד היא שואפת להגיע למיליארד משתמשים עד 2030, התוכנית החדשה של Spotify עומדת בפני תחרות מצד אפל מיוזיק ו-YouTube של Alphabet (חברת החזקות של גוגל), המאפשרת למשתמשים לצפות בסרטוני מוזיקה בחינם.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן