משרד התקשורת הודיע אתמול (רביעי) על כוונתו להטיל עיצומים כספיים בסך של כ-3 מיליון שקלים על 6 חברות תקשורת שעל פי בדיקת המשרד חרגו משמעותית בזמני ההמתנה למענה צרכנים במוקדי שירות בעלי מענה אנושי, בניגוד לנכתב בהוראות האסדרה.
הבדיקה מתייחסת לארבע תקופות שונות ונערכה בנוגע לעמידה בזמני המענה במוקדים הטלפוניים של חברות התקשורת, כנדרש בהוראות האסדרה. בעקבות בדיקה זו נמצאו ממצאים חריגים בחברות אקספון 018, בזק בינלאומי, וויקום, יס, פלאפון ורמי לוי ולכן המשרד הודיע להן על כוונתו להטיל עליהן עיצומים כספיים.
לצד זאת, ציינו בהודעת המשרד כי ביחס לחברת טריפל סי (Triple C), לא נמצאה חריגה בזמני ההמתנה למוקדים הטלפוניים בכל התקופות שנבדקו על ידי המשרד.
מנכ"לית משרד התקשורת, עו"ד עינבל משש: "האסדרה הקיימת היא ביטוי מובהק לתפיסת הלקוח במרכז. מצפה מהחברות לפעול לשיפור השירות שניתן לצרכנים ולקיצור זמני ההמתנה. משרד התקשורת ימשיך לפעול בנחישות להבטחת רמת שירות גבוהה לציבור הצרכנים בענף התקשורת״.