האינטרנט מלא בתיאוריות לגבי חברת הלייף סטייל החדשה של מייגן מרקל, American Riviera Orchard, שהיא הכריזה על השקתה ביום חמישי. לפי הסימן המסחרי של החברה ומידע שהגיע לידי סוכנויות הידיעות בבריטניה ובארה"ב, היא תמכור כלי שולחן, ספרי בישול, כלי אוכל, ג'לי, ריבות, ועוד.
הרשתות החברתיות כבר החלו לחשוב על תיאוריות שונות. תיאוריה אחת שנהפכה לפופולרית ברשתות החברתיות היא שהחברה הוכרזה ב-14 במרץ מכיוון שהתאריך הזה מציין ארבע שנים מאז שמייגן ובעלה הנסיך הארי, לקחו טיסה מוונקובר ללוס אנג'לס כדי להתחיל את חייהם החדשים במולדתה של מייגן, קליפורניה. בסרט התיעודי שלהם בנטפליקס, הארי ומייגן, הנסיך התייחס לזה כאל "טיסת החופש שלהם".
בעוד שההשקה באינסטגרם סיפקה פרטים קטנים על המיזם (אך צברה 358,000 עוקבים למותג בן לילה), בקשות להגשת סימנים מסחריים מראים שהחברה החדשה של מרקל יכולה להיות בכיוון של אלו שבבעלות גווינת' פלטרו וג'סיקה אלבה.