Advertisement Placeholder

פתיחה שלילית בבורסה בת"א; הדולר מטפס מעל 3 שקלים

מגמה שלילית בפתיחת המסחר: ירידות חדות במניות הביטחוניות וטאואר בולטת בירידה • וול סטריט ננעלה במגמה מעורבת עם נטייה שלילית בנאסד"ק
הבורסה לניירות ערך בת"א | צילום: שאטרסטוק

הבורסה לניירות ערך בת"א | צילום: שאטרסטוק

הבורסה בתל אביב פתחה את יום המסחר (שישי) בירידות שערים, בהמשך למגמה השלילית בשווקים הגלובליים. מדד ת"א 35 יורד בכ-1.5% ומוביל את המגמה, כאשר כל המדדים המרכזיים נסחרים בטריטוריה שלילית.

בין המדדים הבולטים נרשמת חולשה רחבה: ת"א 90 יורד בכ-1%, מדד הבנקים נסחר סביב היציבות עם שינוי קל, מדד הביטוח מאבד כ-0.8%, מדד הנדל"ן יורד בכ-0.75%, ומדד הביטחוניות נחלש בכ-2.1%. מניית טאואר בולטת בירידות ומשקפת את הלחץ בענף השבבים הגלובלי.

הבורסה לניירות ערך בת"א | צילום: שאטרסטוק
הבורסה לניירות ערך בת"א | צילום: שאטרסטוק

ברקע המסחר ניכרת השפעה של הסנטימנט השלילי במניות הטכנולוגיה בעולם, לצד חששות מהתמתנות בביקושים ועלייה בעלויות ייצור ותשומות בתעשיית השבבים.

במקביל, המסחר בוול סטריט ננעל אתמול במגמה מעורבת עם נטייה שלילית. מדד הנאסד"ק ירד ב-0.46% וננעל ברמה של 25,358 נקודות, ורשם יום ירידות רביעי ברציפות – הרצף הארוך ביותר מאז פברואר. מדד S&P 500 ירד קלות ב־0.01%, בעוד מדד הדאו ג'ונס עלה 0.14% וננעל בשיא תוך-יומי חדש.

שתפו כתבה זו:

כותרות הכלכלה

guest
0 תגובות

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

עוד כתבות מעניינות

טען עוד כתבות