שמואל גרינברג חשף בריאיון לתוכנית "בוקר כלכלי" עם מרב לרנר כי העיר נמצאת לקראת חתימה על הסכם גג חדש שיכלול כ-17 אלף יחידות דיור, השקעות של מיליארדים בתשתיות, מוסדות ציבור ותעסוקה • לדבריו, בית שמש צפויה להמשיך לצמוח בקצב חסר תקדים, אך הדגיש כי הצלחת המהלך תלויה בהשקעת המדינה בתחבורה, חינוך ותשתיות